assalamualaikum..thanks for drop by here everyone..feel free to drop your comments or whatsoever and don't forget to follow me ya~!

Wednesday, June 8, 2011

OPKIM

salam~~~~
hai hai semua..bersua kembali di alam persuratan *ape kesss?? hahaha ;p
okey lah korg..entry kali ni pasal opkim..tau tak opkim tu stand for what??
okey utk yang tak tahu, opkim tuh lebih kurang OPERASI KHIDMAT MASYARAKAT
actly thiss thing under kolej aku lah kan..then aku rase macam syiok je plak bende alah nie..aku pon join lah..hehehe..bak kate org nak timba-menimba ilmu pengetahuan lah kan...*tangg~~!! :D

opkim kali nie diadakan di KG PADANG TEMBAK, TELUK MUROH, LUMUT, PERAK

siyesly mmg banyak tahap tak hengat lah kenangan2 time join event nie..sgt seronok okayh~!

moh le nengok sket gambo2 yg sempat di klik2 di sana...


              yang nie time awal2 sampai..muke sume excited..hehehe

                 nie lah family angkatku..heee..famly Hj Salim b Sahari

                   logo kat baju..hehehe :DD

           cantik kan banner nie..sbb sponsor..haha ;pp


okay..so..awal2 ktrg dibahagikan kepada famly angkat masing2..akhirnya masa yg ditunggu2 tiba apabila nama aku disebut untuk mendapat famly angkat..yeeehhiii...seperti gambar yg korg tgk kat atas td..itulah famly angkat aku..jangan main-main, bapak aku imam besau kat situ tau..hehe *bangga* hahaha.. aku dapat partner serumah ngan membe kamcheng aku gak..SITI NAZIRAH BT MOHD KHALID..heee..budok nie satu course dgn aku..satu kelas dgn aku and segala lah..hehe..famly aku bawak ktrg jenjalan pusing Lumut dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengannye..hihihi..even jadual kitorg pack gilak dengan aktiviti2 dgn penduduk kg, tp bapak sempat je bawak ktrg r0und2 jenjalan sane sini..sume pon jeles..bhahahaha ;pp malas nak taip panjang lebar segala, dipersilakan lah menengok2 gambau2 yang ade..heee..aku hade,,ko hado~??! 



                    with my lovely mak and adik :)

             cantik bukan pemandangan itu??hehe

                yang nie lagi rase nak gigit2 je..teeeeheeee :D

                time nazirah pulak bergambo :)

                 small heart but with big loves to mohamad afizi *tteeet~~*

          another scenery yang mintak untuk digigit :)

               siyesly sgt suke this pic ever...!frens forever gojes <3

        me..cheerful kak mira...shy2 cat adik ija :) hehe

                  inilah dina kesayangan semua..yeeeeeehaaaa :)
 

and actly banyak lagi weyh nak membebel meraban kat sini dan banyak lagi pics utk di upload..tp sabar ye..pelan2 kayuh..hahahhaha..tgu next entry okayh..with loves..daa~~! 

No comments:

Post a Comment