assalamualaikum..thanks for drop by here everyone..feel free to drop your comments or whatsoever and don't forget to follow me ya~!

Saturday, January 29, 2011

30 Jan :)

HAPPY BIRTHDAY ALONG!

hohehohe~~hrnie bday along..tp aku tak dpt kol die sbb die bz giler..(damn!) heissh..keje die tak menentu weyh..mcm chipsmore..kejap ade kejap takde..tp mmg penat lah kan..org keje polis nie die pnye ronda sana ronda sini pantau sana pantau sini tanak kalah pulak kan..hahahaha (mati aku kalo along bce =p)

ape2 pon moga along panjang umor.. dipermudahkan segala urusan dalam hidup..rezeki halal yang melimpah ruah dan kesenangan serta kebahagian di dunia & akhirat..(perrggh..ayat skematik diagram plak.hehe :D)

err..chop2..satu lagik..moga cepat bertemu jodoh..HAHAHAHA! b'tambah sket kakak ipar aku..hoyeh~!

bpe umor along biarlah rahsia..tp taklah tua..biase2 je gitu..pegi google! (ceh,bdget along hot star je google tros kua..muahahaha..)
*jahat dapat adek cm aku nie..actly bukan jahat tapi nakal =p

okaylah..aku pon tak paham ape aku dok merepek pepagi buta nie ala-ala mcm dah memperdagangkan abg sendiri.okay fine tak payah nak memperdagangkan sgt lah ayat~!

HEE..NIE LAH ALONG :)

No comments:

Post a Comment